preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Adžamovci

Login
Pristupna točka

>>VIRTUALNA KNJIŽNICA

>>Dvije,tri o...

Vladimir Nazor rođen je 30. svibnja 1876. u Postirama na Braču. Na rodnome otoku polazio je pučku školu, u Splitu klasičnu gimnaziju s koje je prešao na sedmogodišnju realku, te maturirao 1894 godine. Studirao je prirodne znanosti, matematiku i fiziku u Grazu (Austrija) i jedan semestar u Zagrebu, a diplomirao 1902 godine. Počeo je raditi kao suplent u splitskoj gimnaziji, potom kao profesor u Zadru te od 1903. do 1918. godine u Istri (Pazin, Kopar i Kastav), koja je presudno obilježila njegovo stvaralaštvo. Dvije je godine u Zagrebu, a potom upravitelj dječjeg doma u Crikvenici, 1926. na Sušaku, ponovo u Crikvenici, a od 1931. opet u Zagrebu do umirovljenja 1933. Krajem 1942. odlazi s Ivanom Goranom Kovačićem u partizane. Obavljao je više političkih dužnosti u vrijeme i poslije rata (predsjednik ZAVNOH-a, predsjednik Sabora). Još 1919. godine postao je dopisni, a 1940. redovni član JAZU (Jugoslavenske akademije znanosti i umjetnosti). Pisao je pjesme, prozu, kritike, eseje, feljtone i studije, prevodio i sastavljao antologije i školske udžbenike. Jedan je od najplodnijih i najpopularnijih naših međuratnih pisaca. Umro je u Zagrebu 19. lipnja 1949. Važnije su mu knjige:

Slavenske legende (Zadar, 1900.)Knjiga o kraljevima hrvatskijem (Zadar, 1904.)Veli Jože (Ljubljana, 1908.)Lirika (Zagreb, 1910.)Istarske priče (Zagreb, 1913.)Utva zlatokrila (Zagreb, 1916.)Medvjed Brundo (Zagreb, 1916.)Stoimena (Zagreb, 1916.)Priče iz djetinjstva (Zagreb, 1924.)Istarski gradovi (Zagreb, 1930.)Šarko (Zagreb, 1930.)Pastir Loda (Zagreb, 1939.)Zagrebačke novele (Zagreb, 1942.)Putopisi (Zagreb, 1942.)  

>>e-Škole

KORISNO

Školsko zvono

Raspored zvona :

     Ujutro
1. 8.00 - 8.45
2. 8.50 - 9.35
3. 9.50 - 10.35
4. 10.50 - 11.35
5. 11.40 - 12.25
6. 12.30 - 13.15

7. 13.20 - 14.05

 

  Poslijepodne
1. 12.30 - 13:15
2. 13.20 - 14.05
3. 14.20 - 15.05
4. 15.10 - 15.55

5. 16.00  - 16.45

6. 16.50  - 17.30

>>Korisno

PROSJEK OCJENA

>>Voćnjak

>> V.N. Nagrada

'Nagradu Vladimir Nazor' dodjeljuje Republika Hrvatska za najbolja umjetnička ostvarenja na području književnosti, glazbe, filma, likovnih i primijenjenih umjetnosti, kazališne umjetnosti te arhitekture i urbanizma u Republici Hrvatskoj.

Nagrada se dodjeljuje kao godišnja nagrada i kao nagrada za životno djelo.

Godišnja nagrada dodjeljuje se umjetnicima za najbolja umjetnička ostvarenja koja su bila objavljena, izložena, prikazana ili izvedena tijekom protekle godine, kao i grupi umjetnika za kolektivna umjetnička ostvarenja.

Nagrada za životno djelo dodjeljuje se istaknutim umjetnicima koji su svojim stvaralaštvom obilježili vrijeme u kojem su djelovali i čiji je stvaralački put zaokružen, a djela i ostvarenja ostaju trajno dobro Republike Hrvatske.

Nagradu dodjeljuje Odbor 'Nagrade Vladimir Nazor' na prijedlog komisija koje osniva za pojedina područja umjetnosti. Predsjednika i članove Odbora, na prijedlog ministra kulture, imenuje Hrvatski sabor iz redova umjetnika, kulturnih i javnih djelatnika. 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 10. 2016.

Ukupno: 388964
Ovaj mjesec: 2208
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
STRUČNO USAVRŠAVANJE U PORTUGLU – Uvođenje inovacija u nastavu
Autor: Maja Marjanović, 10. 7. 2017.


Učiteljica razredne nastave Maja Marjanović sudjelovala je na multilateralnom eTwinning seminaru „Innovative learning environments“ u Portugalu.

Učiteljici Maji Marjanović dodijeljena je financijska potpora za prijavljeni projektni prijedlog za sudjelovanje na Multilateralnom seminaru „Innovative Learning Environments“ u okviru projekta eTwinning koji je dio Programa Erasmus+. Seminar se održao u Lisabonu od 22. 6. do 24. 6. 2017. Tema seminara bila je uvođenje inovacija u učenje i podučavanje. Na seminaru je sudjelovalo 80 sudionika iz 14 europskih zemalja.

Prvi dan seminara održana su zanimljiva predavanja o eTwinning i Erasmus+ projektima, uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi, važnosti inkluzije učenika s posebnim potrebama u nastavu te uporabi novih metoda rada, nastavnih materijala i ideja u nastavi. Održano je predavanje „Is it true? Checking facts and ideas on the internet and promotig critical thinking“ u kojem je istaknuta važnost kritičkoga promišljanja o podacima, tekstovima i filmovima koje učenici svakodnevno pronalaze na internetu. Drugi dan organizirane su multimedijalne radionice. Učiteljica Maja Marjanović sudjelovala je na tri radionice: „Project Based Learning and Arduino“, „Doing, creating, collaborating“ i „Redesigning classrooms for the future through Mysteries“. Na radionicama su se osmišljavali i pripremali novi projekti, koristili razni informatički programi i aplikacije, a naglasak je bio na važnosti uporabe novih tehnologija koje mijenjaju način na koji se podučava i priprema učenike za sve izazove budućnosti. Sudionici su učili o programiranju i načinima kako programiranje iskoristiti na svim nastavnim predmetima te kako tehnologiju približiti učenicima. Na svakoj od radionica sudionici su mogli naučiti nešto novo što će moći iskoristiti u budućim projektima i u nastavi. Nakon radionica održane su prezentacije eTwinning projekata. Na uspješnim primjerima iz prakse sudionici su se mogli upoznati s različitim projektnim idejama, načinima provedbe projekata te alatima i materijalima potrebnima za njihovu provedbu. Treći dan održano je predavanje „Mobile learning“ u kojem je istaknuta sve veća važnost mobitela u nastavnom procesu. Time je zaključene seminar, a sudionici su razmijenili kontakte i projektne ideje te počeli planirati nove projekte. Osim što su puno naučili, sudionici su imali priliku razgledati prekrasni grad Lisabon te uživati u fadu i tradicionalnoj portugalskoj kuhinji.

Nakon sudjelovanja na seminaru učiteljica Maja Marjanović sa svojim učenicima Područne škole Laze uključuje se u projekt The Teddy's journey. Koji će provesti s još 8 kolegica iz 8 različitih država Europe. Medvjedić će tijekom školske godine svaki mjesec putovati u novu školu te na taj način upoznavati kulturu, jezik i način podučavanja u drugim državama Europe. Po završetku projekta vratit će se u svoju školu i sve stečeno tijekom putovanja prezentirati svojim učenicima putem video snimki, fotografija i tekstova koji će se bilježiti tijekom putovanja.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju