preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Adžamovci

Login
Pristupna točka

>>VIRTUALNA KNJIŽNICA

>>Tražilica
>>Dvije,tri o...

Vladimir Nazor rođen je 30. svibnja 1876. u Postirama na Braču. Na rodnome otoku polazio je pučku školu, u Splitu klasičnu gimnaziju s koje je prešao na sedmogodišnju realku, te maturirao 1894 godine. Studirao je prirodne znanosti, matematiku i fiziku u Grazu (Austrija) i jedan semestar u Zagrebu, a diplomirao 1902 godine. Počeo je raditi kao suplent u splitskoj gimnaziji, potom kao profesor u Zadru te od 1903. do 1918. godine u Istri (Pazin, Kopar i Kastav), koja je presudno obilježila njegovo stvaralaštvo. Dvije je godine u Zagrebu, a potom upravitelj dječjeg doma u Crikvenici, 1926. na Sušaku, ponovo u Crikvenici, a od 1931. opet u Zagrebu do umirovljenja 1933. Krajem 1942. odlazi s Ivanom Goranom Kovačićem u partizane. Obavljao je više političkih dužnosti u vrijeme i poslije rata (predsjednik ZAVNOH-a, predsjednik Sabora). Još 1919. godine postao je dopisni, a 1940. redovni član JAZU (Jugoslavenske akademije znanosti i umjetnosti). Pisao je pjesme, prozu, kritike, eseje, feljtone i studije, prevodio i sastavljao antologije i školske udžbenike. Jedan je od najplodnijih i najpopularnijih naših međuratnih pisaca. Umro je u Zagrebu 19. lipnja 1949. Važnije su mu knjige:

Slavenske legende (Zadar, 1900.)Knjiga o kraljevima hrvatskijem (Zadar, 1904.)Veli Jože (Ljubljana, 1908.)Lirika (Zagreb, 1910.)Istarske priče (Zagreb, 1913.)Utva zlatokrila (Zagreb, 1916.)Medvjed Brundo (Zagreb, 1916.)Stoimena (Zagreb, 1916.)Priče iz djetinjstva (Zagreb, 1924.)Istarski gradovi (Zagreb, 1930.)Šarko (Zagreb, 1930.)Pastir Loda (Zagreb, 1939.)Zagrebačke novele (Zagreb, 1942.)Putopisi (Zagreb, 1942.)  

>>e-Škole

KORISNO

Školsko zvono

Raspored zvona :

     Ujutro
1. 8.00 - 8.45
2. 8.50 - 9.35
3. 9.50 - 10.35
4. 10.50 - 11.35
5. 11.40 - 12.25
6. 12.30 - 13.15

7. 13.20 - 14.05

 

  Poslijepodne
1. 12.30 - 13:15
2. 13.20 - 14.05
3. 14.20 - 15.05
4. 15.10 - 15.55

5. 16.00  - 16.45

6. 16.50  - 17.30

>>Korisno

PROSJEK OCJENA

>>Voćnjak

>> V.N. Nagrada

'Nagradu Vladimir Nazor' dodjeljuje Republika Hrvatska za najbolja umjetnička ostvarenja na području književnosti, glazbe, filma, likovnih i primijenjenih umjetnosti, kazališne umjetnosti te arhitekture i urbanizma u Republici Hrvatskoj.

Nagrada se dodjeljuje kao godišnja nagrada i kao nagrada za životno djelo.

Godišnja nagrada dodjeljuje se umjetnicima za najbolja umjetnička ostvarenja koja su bila objavljena, izložena, prikazana ili izvedena tijekom protekle godine, kao i grupi umjetnika za kolektivna umjetnička ostvarenja.

Nagrada za životno djelo dodjeljuje se istaknutim umjetnicima koji su svojim stvaralaštvom obilježili vrijeme u kojem su djelovali i čiji je stvaralački put zaokružen, a djela i ostvarenja ostaju trajno dobro Republike Hrvatske.

Nagradu dodjeljuje Odbor 'Nagrade Vladimir Nazor' na prijedlog komisija koje osniva za pojedina područja umjetnosti. Predsjednika i članove Odbora, na prijedlog ministra kulture, imenuje Hrvatski sabor iz redova umjetnika, kulturnih i javnih djelatnika. 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 10. 2016.

Ukupno: 389402
Ovaj mjesec: 2646
Zdravom prehranom do zdravih zubi

Naš cilj je potaknuti razvoj zdravih prehrambenih navika i time im poboljšati kvalitetu života. Unaprijediti znanje djece o rastu i razvoju zubi i kostiju i zaštiti zubi. Razvijanje pozitivnog stava prema zdravstvenom odgoju, redovitom posjetu stomatologu. Proširivanje i produbljivanje znanja o zdravlju zubi te informiranje učenike o važnosti pravilnog održavanja zubi i zdravlja. Naučiti djecu da se zubni karijes može i mora spriječiti te naglasiti važnosti pranja zubi. Poboljšanje zdravstvenih, prehrambenih i higijenskih navika. Učenje otkrivanjem u neposrednoj životnoj stvarnosti.

Nositelji aktivnosti su : Učiteljice i učenici razredne nastave.  


Projektom želimo doznati što više korisnih činjenica kako bi se u budućnosti naše zdravlje očuvalo i zubi ostali zdravi. Početak ovoga projekta simbolično je 25.9. kada se obilježava Dan za zdravih zubi, a trajat će sve do 16.10. toga dana je Dan hrane. Dan u školi započinjemo jedenjem jabuke, a nakon užine svi zajedno peremo zube što je također jedna od poticajnih aktivnosti u procesu očuvanja zdravlja zubi.

Aktivnosti se odvijaju na nastavi prirode i društva i na satima razrednog odjela. A projekt smo integrirali i s drugim predmetima, na satu likovne kulture modelirali zube, na satu glazbene kulture kao motivaciju otpjevali pjesmu Šubi dubi koja govori o zubima, a na satu hrvatskog jezika čitali priču o zubima i interpretirali ju. Svoje aktivnosti nastavljamo svakim danom na različite načine, a završiti ćemo ih na Dan hrane zdravim obrokom. 

 


Nakon nešto manje od mjesec dana provođenja projekta kod učenike smo htjeli upoznati s važnošću zdrave hrane, te kako zdrave namirnice utječu na rast i očuvanje zubi. Nastavne sadržaje smo prilagodili sadržajima zdravstvenog odgoja i uskladili s ciljevima našeg projekta. Na jednom od satova prirode i društva učenici podijeljeni u skupine morali su proučiti i potom napraviti brošure i izvijestiti svoje kolege iz razreda o:

Šteti koju uzrokuju nepravilno izrasli zubi.

Tko popravlja zube? Zašto je važno voditi brigu o mliječnim zubima?

Istražiti utjecaj pravilne prehrane na zdravlje zubi i štetan utjecaj loše prehrane po zdravlje ljudi.

 Proučiti građu zubi, gdje su smješteni zubi, ulogu sjekutića,

Saznati i o tome izvijesti koliko ima trajni zubi, koliko ima mliječnih zubi.

Upoznati ostale učenike u odjelu s higijenskim navikama u: 

kada se zubi peru, kakva treba biti četkica za zube, kako se peru zubi -tehnika pranja zubi - demonstracija.

   

Projekt smo završili izlaganjem radova, anketiranjem učenika i iznošenjem njihovih dojmova o provedenom projektu na satu razrednog odjela.

 



 

                                                                                 

 

preskoči na navigaciju